Keganasan Yahudi: tangan dan mulut kita telah lama ditutup oleh gerakan gerakan pertubuhan beragenda zionis seperti freemason


Setiap kali Yahudi Zionis ini mengganas membunuh ummat Islam Palestine, kita berasa amat sedih dan marah. Namun tidak apa yang kita mampu buat secara 'significant', namun usaha tetap juga dijalankan sebagai menyokong dan bersimpati dengan saudara saudara kita di Palestine.

Antara sebab utama kegagalan para pemimpin dunia terutamanya para pemimpin Arab, Mesir contohnya menurut satu laporan, sanggup menyekat jalan bantuan kemanusiaan ke Gaza dan banyak lagi, adalah kerana tangan, hati dan mulut mereka telah lama diikat oleh fahaman, budaya, kewangan, sokongan yang secara langsung atau tidak diberi oleh Yahudi Zionis. Ini semua dilakukan secara berterusan melalui pergerakan pergerakan seperti freemason, lion club, rotary dan sebagainya.

Maka selagi kita 'termakan' suapan agenda pergerakan pendukung Yahudi Zionis ini maka selagi itulah 'mother land Yahudi Zionis' tidak mampu kita sentuh..

Oleh yang demikian kita hancurkan dahulu Pergerakan Pendukung Agenda Yahudi ini di seluruh dunia terutamanya di Malaysia; iaitu FREEMASON

8 comments:

azlishukri berkata... / 1 Januari 2009 pada 1:00 PTG  

kempen menenteng ziones harus kita teruskan. dan niat untuk mati syahid harus ada dalam jiwa kita.

PAPA GOMO berkata... / 1 Januari 2009 pada 5:07 PTG  

BRAVO!!!
HAPUSKAN SEGERA AGEN YAHUDI INI.
TIDAK KIRA SIAPA DALANGNYA TOLONG DEDAHKAN!!!

ISU PEMBINAAN GEREJA TERBESAR DI MALAYSIA NI JUGA ADA KAITAN DENGAN FREEMASON JUGAK KE????
TOLONG SELIDIK

Irzuan berkata... / 2 Januari 2009 pada 1:45 PG  

zionis bergerak melalui 'tangan tangan ghaib' mereka di seluruh dunia termasuklah di bumi malaysia ini, tangan tangan inilah yang harus dahulu kita hapuskan, marilah bersama sama kami mendesak kerajaan dan majlis fatwa kebangsaan mengharamkan pergerakan FREEMASON ini.

PEWARIS MALAYSIA amat berterima kasih dengan sokongan rakan rakan dan para pembaca blog ini.

Irzuan berkata... / 2 Januari 2009 pada 1:47 PG  

Kami percaya media alternatif internet memainkan peranan penting masa kini, dengan sokongan rakan rakan blogger, anda boleh membantu menyebarkan maklumat dan bersama sama mendesak kerajaan dan majlis fatwa melalui blog anda. Kami percaya rakan rakan blogger mempunyai senarai pembaca dan pengikut yang ramai.

Irzuan berkata... / 3 Januari 2009 pada 11:56 PTG  

lihat blog ini untuk gambar kekejaman Israel: http://panjisihelang.blogspot.com/

MAWAR BERDURI berkata... / 4 Januari 2009 pada 1:10 PTG  

salam kamarul?

catatan yang baik dan mantap.

teruskan perjuangan.

NONG berkata... / 6 Januari 2009 pada 10:01 PG  

Salam Kamarul...TQ masuk blog saya yang belum punya apa2 yang hangat.

Saya begitu tertarik dengan kempen anti Yahudi zionis.Seawal usia saya 15 tahun iaitu pada ting 4 tahun 1995,saya pernah mendengar tentang kisah zionis ini dari mulut cikgu Sejarah saya...
kuasa zionis ini seakan virus ilmu sihir yang secara perlahan-lahan bergerak memasuki dan menawan sesebuah negara yang mendatangkan kepentingan kepada mereka..
Satu contoh yang paling jelas ialah USA yang merupakan kuasa terbesar dunia..Rupa-rupanya dalam diam USA ni bukanlah satu kuasa besar seperti yang dihebahkan di serata dunia..
Disebalik kuasa USA ini ada kumpulan zionis.Itu sebab kenapa walau sering bertukar Presiden pun,US langsung tak dapat menyelesaikan perang yang melibatkan Yahudi kerana negara US sebenarnya di Bawah Tapak kaki zionis...
Jangan sapai hal ini berlaku kepada kita..
walaupun kita berlainan fahaman agama,kita sama2 bernaung dalam negara Malaysia tercinta...kitalah pewaris Malaysia...:)

Teruskan blog anda!

Hope berkata... / 6 Januari 2009 pada 1:25 PTG  

Such cruelty in a so-called modern world...

Catat Ulasan