Alfatihah buat Kekanda Tun Sufian (Tambun, Ipoh Perak) yang terkorban dalam kemalangan

PEWARIS MALAYSIA mengucapkan takziah kepada kaum keluarga dan rakan taulan arwah Kekanda Tun Sufian dari Tambun, Ipoh Perak yang terlibah di dalam kemalangan jalanraya di Tapah hari ini. Kami juga mendoakan agar roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama dengan hamba-hambaNya yang diredhoi. Al Fatihah.

4 comments:

hafiz berkata... / 22 Januari 2009 pada 11:48 PTG  

salam kunjung!
wei pewarisss!!! korang hidup zaman 59 ke atau zaman 69!!!! wei sedarlah...ini zaman 2009!!!!
sudah2la. AKU MALU TENGOK KORANG!! TENGOK UMNO!!! simpan muzium jela. hahaha blah la!

Irzuan berkata... / 23 Januari 2009 pada 12:37 PG  

Waalaikum Salam,

Terima kasih kerana mengunjungi blog ini. Untuk maklum saudara PEWARIS MALAYSIA bukanlah sebuah pertubuhan berasaskan parti politik. Kami hanya sebuah pertubuhan yang mana para ahlinya terdiri dari pelbagai latarbelakang sosial termasuklah pelbagai fahaman-fahaman poltik. Keahliannya sama sekali tidak pernah mensyaratkan kepada fahaman politik tunggal.

Buat masa ini terdapat juga para ahli dan pemimpin pertubuhan ini secara peribadi dan individu bergerak aktif dalam parti politik (tidak kami nafikan)seperti PAS, PKR, UMNO dan lain-lain (termasuklah parti-parti poltik dari Sabah dan Sarawak). Kami tiada halangan hak peribadi masing-masing.

Kami hanya bermatlamat menjaga kepentingan Agama Islam, Bangsa Melayu dan Tanahair Malaysia ini, wallahualam.

Secara peribadi saya telah melawat blog saudara dan sangat menarik, saya juga tiada keberatan untuk menjemput saudara bersama-sama menyertai PEWARIS MALAYSIA.

P/S mungkin saudara terkeliru dengan PEWARIS lain yang digunapakai oleh pihak lain pada ini. Jika demikianlah halnya, kami telah pun membuat penafian di dalam akhbar Harian Metro (post mengenainya terdapat di dalam ini)

sekian, terima kasih.

Tanpa Nama berkata... / 18 April 2009 pada 12:21 PTG  

aslammualaikum..
sy ingin b'tnye bgaimna hndak myertai PEWARIS?sy plajar tngktan 5.ktika sy blaja sejarah.sy dapati kdudukan mlayu tlah jauh brubah dri dlu.pda dlu nyer Sultan dihormati dn ditakoti.skrg.de yg mle pempersoalkn kdudkn Sultan dan kdudukan melayu.

日月神教-任我行 berkata... / 17 Mei 2010 pada 12:52 PTG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

Catat Ulasan