Video Dokumentari Peperangan Gaza-Mesti Tengok!

7 comments:

Irzuan berkata... / 7 Januari 2009 pada 1:30 PTG  

satu cadangan yg sangat baik...dalam risalah tu juga letakkan gambar2 mangsa kekejaman zionis ni...biar rakyat tak peka ni buka mata...

Pewaris Malaysia insyallah sedang cuba buat macam tu...sekarang ni tengah dalam peringkat perancangan, penyelarasan ...kalau dah mula nanti, datang beramai2 bersama..edarkan pamphelet.

Adam Kulim berkata... / 8 Januari 2009 pada 9:20 PG  

salam buat kekanda2 Pewaris Malaysia..tiada sebarang saranan utk menyertai mana2 himpunan Anti-Israel??

-Adam KMP (KKS)

Irzuan berkata... / 8 Januari 2009 pada 1:11 PTG  

Insyallah Malam ini, PEWARIS MALAYSIA akan buat kenyataan akhbar di pejabatnya (bagi Harian Metro) bagi menggesa fatwa mengharamkan terhadap FREEMASON salah satu tangan-tangan Zionis di Malaysia dan di seluruh dunia, sampaikan umat Islam dan para pemimpin 'terikat kaku' dalam isu seperti peperangan Gaza.

Saudara Presiden Jawatankuasa Penaja juga sedang berusaha mengertai AMAN MALAYSIA atau MERCY untuk ke palestine.

Rancangan-rancangan lain sedang dirancang seperti mengedarkan risalah, gambar dll kepada penduduk Malaysia membangkitkan kesedaran mereka bagi usaha-usaha memboikot dan sebagainya.

Sokongan dan idea dari semua amat diperlukan pada masa ini, kerana setiap saat kita 'cuma' merancang, saudara kita di Palestine sedang 'menahan' derita kesakitan dizalimi Yahudi! Kita harus bertindak cepat.

torashah berkata... / 9 Januari 2009 pada 11:57 PG  

Salam..

Adakah kita sedia boikot 'politik Yahudi' atas alasan Malaysia Baru? Iaitu pemimpinnya ialah Anwar Ibrahim? Kenapa Anwar seolah-olah tidak mempunyai kemaluan bila melihat rakyat Palestin ditindas dan dibunuh oleh askar Israel berbanding memperjuangkan nasib kaum HINDRAF kononnya ditindas oleh orang Melayu?

Kalau begitu kita juga perlu boikot parti yang bersahabat dengan Yahudi di Malaysia, iaitu PKR dan sahabat mujahid mereka seperti PAS dan DAP!!! Biar rakyat Terengganu mengajar barua-barua yahudi yang bertapak di Malaysia tetapi bertopengkan Melayu, Cina atau India.

Salam perjuangan

Tanpa Nama berkata... / 29 Januari 2009 pada 1:09 PG  

keluarkan dahulu anak2 pelajar melayu islam kita dari sekolah kristian yg terdapat salib diatasnya.....ini bala yg terbesar!!!!!!!!!

-sekolah menengah st michael ipoh

atau patahkan salib yg diatas bangunan itu!!!!!

jangan sampai saya luaskan propaganda ini berseorangan...

Tanpa Nama berkata... / 29 Januari 2009 pada 1:12 PG  

-jangan cakap tak tentu hala!..

ko anti pas pasal apa?..sbg org islam,aku nak tanya mana jati diri ko tu sbg org islam kalau ko katakan umno tu pejuang melayu islam sejati?..

-jangan cakap sampai murtad,cukup..

日月神教-任我行 berkata... / 17 Mei 2010 pada 12:52 PTG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

Catat Ulasan